Returnare

Puteți solicita returul de produse
în următoarele condiții

Ultima actualizare
15/03—2022

Produsul livrat nu corespunde
specificațiilor din site

Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).

Produs expirat

În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat expirat, puteți solicita retur.

Produs în colet deteriorat

Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care să fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.

Produse livrate greșit

În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Costurile de retur sunt suportate de noi pentru cazurile de mai sus. Pentru motive ce nu țin de noi, costul transportului este suportat de client.

Solicitările de retur se notifică prin telefon / e-mail în termen de 48 de ore de la primirea produsului.